3 Şubat 2010 Çarşamba

Okay Temiz'den 8. Ritmin günü Konseri

“Uzun bir yaz-a-mama“ araMdan sonra …

Okay Temiz konserini dinlerken hissettiklerim…

Nerede ve tövbeeee der gibi …

Tamam der

Tövbeliyim

Tamamdır

Tamamdır ahh!

Sapamam

Töredir

Ah!

Tamam değil

Yapamam

Tövbedir…

Daha çıkmadan

Daha sapmadan

Daha yapmadan

Yabadabada yabadadabadayabadadabada…

Tamam öyle

Bana bi cann …

Orda dur

Yapamam

Tamamdır

Okay Temiz ‘ i araştırmadan, yoğun bir ajans gününün ardından, arkadaşlarıma desteğe, gittim. Sahnede 3Hint, 1yaşlı amca, 1saksafon ve 1piyano çalan vardı.

Yaşlı amcanın etrafında bir ton vurmalı alet…Çaktırmadan ;burdayım, görmüyor musunuz? Dercesine önce arka planda çaldı.Sonra da sesini duyurdu…Güzel bir konserdi.

Enstrüman çalmamasına rağmen iyi bir uyum sağlıyordu hint teyzem. Sanki orkestranın şefi o’ydu. Çıkarttığı melodilerle ahenkli bir müzik dinletti bizlere…Onlara çok teşekkür ediyorum.

İroni ironi

Cap canlı

İroni ironi

Aman anam aman

İroni ironi

Baba

Yabba baba badayabadabada yabadabayadadabayadabadayada

Bana baba ana

Yetti kada

Yana baba

Yana ana baba

Takıldı

Takıldım

Orda dur

Yapamam

Takırdım.

Dinlemeyenler için küçük bir not:

Hint teyzemin çıkardığı seslerin beynimde yankılanarak kelimelere dökülmesidir şiirimsi olan yazı. Anlamsız görünebilir ama anlamlı kılmak için konseri dinlemenizi tavsiye ederim. O zaman bana hak vereceksiniz :)

Arkadaşlar,sizlere de çok teşekkürler!

Muhammet Günaydın – Ekip Koordinasyon Sorumlusu

Cenk Özer

Ezgi Kurt

Ahmet Kutalmış Akış

Cemile Karaçam

Berna Efeoğlu

Duygu Hocaoğlu

Pelin Arkın

Kenan Dursun

Yeşer Tokgöz

ve Şule Uslutekin'e de teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder