26 Haziran 2010 Cumartesi

İstanbul 2010 Avrupa Kültür Başkenti Gönüllü Programı SOnisphere de:)


Gönüllü Programı Sonisphere tanıtım yapıyor:)





25-26-27 Haziran 2010 Sonisphere Raporu
3 gün boyunca 50 kişilik bir gönüllü ekibiyle İstanbul 2010 Avrupa Kültür Başkenti Ajansı Ve İstanbul 2010 AKB Ajansı Gönüllü Programı tanıtımları yapıldı.3 gün boyunca;
1500 adet GP* çantası,
300 adet GP t-shirtü,
1000 adet GP tanıtım broşürü,
1500 adet İstanbul 2010 AKB* tanıtım dokümanları,
500 adet Su Üstünde Avrupa Projesi broşürü,
200 adet City Map,
200 Adet Quick City Guide dağıtılarak tanıtım yapılmıştır.
Tanıtım hem standa gelen insanlara bilgilendirme yapılarak hem de alanda dolaşarak yapılmıştır. Sonisphere konseri gönüllüler için güzel bir motivasyon olmuştur.
Sonisphere konserine günlük ortalama 40 bin kişinin geldiği varsayılırsa İstanbul 2010 AKB Ajansı ve İstanbul 2010 AKB Ajansı GP görselliği ve tanıtımı için başarılı bir 3 geçirildi denilebilir.
Gönüllülerin yemeği her 3 günde GP ofisinde buluşarak bir öğünü ofiste yiyerek diğer öğünü de alana söylenen yemekle, su ihtiyaçları ise alanda GP tarafından satın alınarak karşılamıştır.
Konseri düzenleyen organizayon şirketiyle geç görüşüldüğünden İstanbul 2010 AKB standının çadırı yoktu. 2. Gün çok sıcak olduğundan organizayon şirketinden standa bir şemsiye sağlamak için çalışılmış ve başarılı olunmuştur.
İstanbul 2010 AKB ajansı tanıtım stantları için daha kolay taşınabilir 2010 AKB ve 2010 AKB GP görselleri, masa olması gerekmektedir.
İstanbul 2010 AKB ajansı tarafından büyük etkinliklerde yeterli sayıda dağıtılmak için tanıtıcı doküman ve etkinlik bülteni temininde sorunlar yaşandığı için bunun iyi planlanması gerekmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder