10 Aralık 2009 Perşembe

4. Aktif Gönüllü Eğitimimizi de geride bıraktık…

Geçtiğimiz hafta 3 gün süren aktif gönüllü eğitimimizin dördüncüsünü yaptık. Aslında benim için ilk eğitimdi bu. Bu arada hala tanışmadıysak, ben Hande. 2010 ekibine eğitim sorumlusu olarak yeni dahil oldum. Nasıl bir şey olacak acaba bu eğitim diye merakla beklerken, heyecandan sabahın 8 buçuğunda kendimi Sepetçiler’de buldum. Bu güne kadar ki en kalabalık eğitim olmuş bu. Bir değişiklik de eğitmen ekibindeydi. Geçen eğitimlerde yer alan Halil, askere gidecek olduğundan, onun yerine Avi bu eğitimde yer aldı, iyiki de aldı. İlk gün İstanbul 2010’u bizlere Eğitim departmanından Fikret Toksöz ve Müzik Operadan Emre Gözgü anlattı. Sokakta, yine çok ilginç oldu. İkinci gün Gülesin’le beraber “bir adım at”tık, İstanbul’da birbirinden farklı ne kadar çok hikayenin bir arada yaşadığını düşündük. Ece bize bitmek bilmez enerjisiyle iletişimi anlattı, Avi de prodüksiyon konusundaki engin bilgisini bizlerle paylaştı.Üçüncü gün birsürü oyun oynadık, kültürün ne olduğunu tartıştık, kolaj yaptık. Murat, Eda ve ben 2010’da gönüllülük neymiş onu anlattık. Gün sonunda gönüllülerimiz gruplar halinde bu üç günü anlatan küçük birer performans hazırladı. Hepsi de çok komikti, çok güldük, gülerken de düşündük. J Saat 7 olmuştu bile fakat eğitimi bitirmiş olmamıza rağmen kimse ayrılmıyordu. O yüzden biz de herkesi yaka paça dışarı atmak zorunda kaldık. Hayır tabii ki böyle bir şey olmadı, korkmayın, herkes uzun bir vedalaşma sonrasında evlerine dağıldı. Çok güzel ve uzun soluklu bir dostluğun temelleri atıldı bizce bu eğitimde. 2010 gönüllü ailesi giderek büyüyor. Orada bulunan herkese tekrar teşekkür ederiz!

1 yorum: