28 Aralık 2009 Pazartesi

Kokteylin Ardından


24 Aralık 2009; özel ve güzel bir gündü. 10 günlük yoğun temponun ardından herkesin eğlendiği, hiçbir yerde kopukluğun olmadığı, müthiş geri dönümlerin olduğu bir gece düzenledik.

Gelen misafirlerimizin, masa masa dolaşıp fikirlerini aldım. Özellikle kötü giden bir şey, memnuniyetsizlikleri var mı? Diye sordum; hep olumlu cevaplar; gecenin mükemmelliği hakkında iltifatlar aldım.

Benim yanımda olan arkadaşlara; öncelikle Neco, Eda ve Murat’a _bana bu görevi (koordinasyon) verdiklerinden ve bana güvendiklerinden dolayı_ sonra tüm ekip arkadaşlarıma ; Eda, Bahar, Hande, Sinem, Zeynep, Akın, Elvan,Ata, İlyas, Recep, Burcu, Varol, Volkan, Kadir, Cansu, Serkan, İlker, Kamile, Ayşenur, Sinan, Abdullah, Nihan, Çiğdem, Derya, Arzu ve Selkan’a çok teşekkürler. Ayrıca gecenin müziklerini yapan Ghetto’dan Murat Kanar’a ve Gaydaİstanbul’a da teşekkür ederim.

Biz gönüllüyüz. Gönüllü olarak görevlerimizi kendimiz seçip,üstleniyoruz.Hepimiz eşitiz ve hep beraber,gönüllü olarak İstanbul 2010 Avrupa Kültür Başkenti’ni tanıtıyoruz.

Bizimle olmak isteyen herkese kapımız açıktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder