12 Aralık 2009 Cumartesi

Neşeli Hayat'ın Ardından




Herkese Merhaba....


''Neşeli Hayat'ın Ardından'' konu başlıklı yazımıza hoşgeldiniz.Geçtiğimiz salı akşamı yapmış olduğumuz sinema etkinliğimiz oldukça keyifli geçmiş.Yaşasın!! ''Ahh ne kadar güzel bir akşamdı'' demeyi çok isterdim ben de ama malesef aranızda bulunamadım.Filmi geçen gün ben de izledim ve ne yazık ki beğenmedim. Eda kendisi de dahil olmak üzere sizlerin filmi beğendiğini söyledi , güzel bir vakit geçirdiyseniz ne mutlu:)) Hazır 3.etkinliğin ardından bahsederken 4. etkinliğin yaklaştığını da haber vereyim.Çok yakın da sizlerle tahminen çok seveceğiniz bir etkinlik hadisesi ile daha birarada olacağız.Önümüzde ki günler de mail kutunuza etkinlik bilgileri düşecektir...O güne kadar hoşçakalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder