4 Ocak 2010 Pazartesi

Saha Çalışmaları

2009'da yazmadım yazamadım. İlk zamanlarda, Murat ve Eda "aaaaaaaaa artık yaz" dediler. Yine yazmadım. Geçenler de ben, Murat'a artık ben bir bloga yazı yazim dedim. "YAZ MAAA YAZMA" dedi. Ben "yazıyorum yazacağım".


"Neden yazmıyorsun" diye kimse sormadı...
Bu kadar yeter ince ayar düşünceler.

Beni tanımayanlar için;

Ağustos'dan beri ''saha'' koordinatörü olarak çalışıyorum. ''saha'' ne demek ki!!! Genel anlamıyla gönüllü bulmaya ve istanbulluların gittikleri sivil toplum örgütleri, ismek, belediye, vb. Görüşmeleri yapar ve kurumsal (saha) oryantasyonları yapar. Sizin de ''şu kurumla görüş '' dediğin kurum ve kişi varsa hemen beni lütfen bağlantıya geçin...

Bir de ''saha çalışma'' gurubu var. En düzenli toplanan gurup olarak, ismimizi tarihe yazdırdık.
Şaka bir tarafa bu gurup neler başardı.
Saha görüşmeleri, ilk büyük etkinlikte stand açtık, taksicilerle çalışma başladık, lise, üniversite,kafe tanıtımları yaptık..
Kısaca durum bu...


Haftanın Sloganı : Heyyy istanbullu bu bir yerli malı sen de KATIL

1 yorum:

  1. bir daha yazma. sana yaz diyen dilim tutulsaydı keşke.

    YanıtlaSil