6 Temmuz 2010 Salı

2010 Gönüllü Programı Eğitim Grubu kimdir, nedir, ne yapardır? :)

Yaklaşık 2 ay önce tohumları atılan Gönüllü Programı Eğitim Grubu'nun bu çarşamba açık bir daveti var.
Biz de neler yaptığımızdan bahsedelim istedik.
Eğitimde hangi noktalarda destek gerekiyor diyerek ilk başladığımız gündemle, eğitimlerin arka planlarını bölmeyi başardık. Artık eğitim öncesinde gerekli hazırlıklar yapılabiliyor, eğitim sırasında destek çıkabilecek gönüllüler önceden belirlenmiş oluyor ve eğitim sonrası için de haber metinler hazırlanabiliyor ve böylece koordinasyonu artırabiliyoruz.
Eğitim mekanı sorunuyla karşılaşınca da bir ekibin varlığı sayesinde, görev dağılımları yaparak, hızlı bir çözüme ulaşabilmiştik.
Ayşegül cephesindense; mesela artık sıkıştığında arayabileceği birilerinin varlığı, onun da performansını artırıyor, haliyle Gönüllü Programı'nın da performansını artırmış oluyor.
Gerçi o, "henüz birilerini arayacak kadar sıkışmadım çok şükür" diyor :) Çünkü eğitim grubu sayesinde ofise sık sık ziyaretler oluyor ve gereken neyse, destek de hemen çıkmış oluyor.
Hem eğlenelim hem de yeni arkadaşları da aramıza alalım, etkinliğimizi artıralım diye bu çarşamba (07/07/2010) bir buluşma ve atölye çalışması yapmayı planladık.
Hepinizi bekliyoruz.
Mustafa Emin Palaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder