30 Kasım 2009 Pazartesi

2009 YILINDAKİ SON AKTİF GÖNÜLLÜ EĞİTİMİ İÇİN BAŞVURULAR DEVAM EDİYOR!


Bu yılın son aktif gönüllü yetiştirme eğitimi başvuruları devam ediyor. Nasıl üç tanesi oldu bitti bilemedik. Ama eğitimden sonra kurduğumuz ilişkiler, yaptığımız etkinlikler bu eğitimin gönüllü programı için ne kadar değerli ve gerekli olduğunu kanıtladı.

Eğitimin hedefi 2010 AKB süresince aktif olarak (haftada birkaç gününü ayırabilen) gönüllülük yapmak isteyen kişilere gönüllülük süreçlerini kolaylaştıracak temel donanımlar sağlamak.
Önümüzdeki eğitim tarihi: 4-5-6 Aralık 2009 (Cuma- Cumartesi- Pazar)
3 gün sürecek eğitim 09.30-18.30 saatleri arasında devam ediyor. Eğitim gün ve saatlerinin tamamına katılmak şart.
Eğitim program ve başvuru formunu gonullu@istanbul2010.org adresinden isteyebilirsiniz.
4-5-6 Aralık'taki 2009'un son eğitimine başvurmak için en geç 1 Aralık 2009 Salı saat 17.00'ye kadar gonullu@istanbul2010.org adresine basvurunuzu gondermeniz gerekmekte.

1 yorum:

  1. Yarın Eminönü'ne geleceğim..Cephemi Aksaray'a dönünce Kasır soluma düşüyor.. Kapının önünde, Bando mızıka takımı hazır olsun!..
    Bekle İstanbul!..ben geliyrem...:))

    YanıtlaSil